مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-18بين الملل

اذعان رام الله: اسراییل، راهکار دو دولتی را از بین می برد


وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان که بارها با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است، امروز اعتراف کرد که صهیونیستها راهکار دو دولتی را از بین می برند و اهمیتی برای آن قائل نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امرزو جمعه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با طرحهای اشغالگرانه خود، به دنبال گسترش شهرک سازی و غصب اراضی این کشور است.

با وجود اقدامات اشغالگرانه صهیونیستها، تشکیلات خودگردان همچنان به هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر ادامه می دهد.

رام الله بارها نیروهای مقاومت را به بهانه های واهی بازداشت کرده است و این اقدامات در راستای اجرای طرحهای صهیونیستها برای تضعیف جریان مقاومت در سراسر فلسطین صورت می گیرد.

خبرگزاری وفا به نقل از وزارت خارجه فلسطین گزارش داد، بزالل اسموتریچ وزیر دارایی صهیونیستی قصد دارد شهرکسازی را در کرانه باختری گسترش دهد و به تازگی قصد دارد طرحی بالغ بر 670 میلیون شِکِل (هر سه شکل معادل یک دلار) اجرایی کند.

رام الله با بیان اینکه این اقدام در راستای سیاست رسمی اسراییل برای غارت هر چه بیشتر اراضی اشغالی فلسطین است، تأکید کرد، کابینه صهیونیستی مسئول کامل و مستقیم مصوبات مربوط به گسترش شهرکسازی و در نتیجه تأثیر آن بر میدان نبرد در سطح منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رام الله: اسراییل، راهکار دو دولتی را از بین می برد

اذعان رام الله: اسراییل، راهکار دو دولتی را از بین می برد