مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-27اجتماعي

اجرای پویش «نذر خون» در کردستان


مدیرکل انتقال خون استان کردستان از راه اندازی پویش «نذر خون» در راستای نجات بیماران نیازمند در ماه محرم و صفر در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در سطح دو پایگاه ثابت و پایگاه های سیار انتقال خون استان اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل انتقال خون استان کردستان از راه اندازی پویش نذر خون در راستای نجات بیماران نیازمند در ماه محرم و صفر در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در سطح دو پایگاه ثابت و پایگاه های سیار انتقال خون استان اجرا می شود.

محمدسعید کریمیان، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پویش نذر خون از اول مامحرم تا آخر صفر در سطح استان کردستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: پویش نذر خون در راستای فرهنگ سازی کار خیر از جمله اهدای خون به بیماران نیازمند در سطح کشور راه اندازی شد اما در ایام کرونا به دلیل نبود پایگاه های ثابت انتقال خون متوقف شد و بعد از گذشت دو سال امسال به صورت جدی این پویش در سطح استان اجرا می شود.

مدیرکل انتقال خون استان کردستان بیان کرد: عزاداران حسینی در ایام ماه محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا از پویش نذرخون استقبال خوبی دارند که در این راستا پایگاه های سیار انتقال خون به شهرستان های استان اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «نذر خون» در کردستان

اجرای پویش «نذر خون» در کردستان