مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30بين الملل

بحران فعلی در اسراییل عمیق تر از آن است که حل شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آژانس Standard and Poor (S&P)، که در نیویورک مستقر است گزارش داد با توجه به بلاتکلیفی درخصوص پیشبرد دیگر بخش های بسته «تشنج زا» ی تغییرات قضایی دولت، - یک آژانس اعتبارسنجی اقتصادی مستقر در آمریکا، درباره پیامد های منفی تداوم آشوب ها در اسراییل بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آژانس Standard and Poor (S&P)، که در نیویورک مستقر است گزارش داد با توجه به بلاتکلیفی درخصوص پیشبرد دیگر بخش های بسته تشنج زا ی تغییرات قضایی دولت، وضعیت نفاق و شکاف سیاسی داخلی در اسراییل همچنان بالا است.

روزنامه تایمز اسراییل می نویسد: آژانس سنجه رتبه اعتباری Standard and Poor هشدار داد شاهد آسیبی است که تداوم آشوب سیاسی بر سر اصلاحات قضایی مورد اعتراض گسترده به اقتصاد اسراییل وارد می کند.

ماکسیم ریبنیکوف، تحلیلگر اعتباری (S&P) در گزارشی نوشت: اصلاحات جنجالی باعث اعتراضات بزرگ عمومی شده، و، به نظر ما، اگر دولت بر سر موضوع به توافق نرسد، احتمال تشدید رویارویی های سیاسی داخلی در کار خواهد بود، و به رشد اقتصادی میان مدت آسیب خواهد زد.

گمان می کنیم بلاتکلیفی در کوتاه مدت به عملکرد ضعیف تر اقتصادی شرکای تجاری کلیدی اسراییل در اروپا و ایالات متحده، و نیز سیاست های مالی سخت تر افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران فعلی در اسراییل عمیق تر از آن است که حل شود

بحران فعلی در اسراییل عمیق تر از آن است که حل شود