مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-24حوادث

معرفی متهمان کوسه سواری در خلیج فارس به مراجع قضایی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: افرادی که اقدام به کوسه سواری در خلیج فارس کردند به مراجع قضایی دیلم معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مرادزاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی با عنوان نهنگ سواری جوان بوشهری در خلیج فارس منتشر شد که این عمل باعث نارضایتی و جریحه دار کردن عواطف دوستداران حیات وحش و محیط زیست شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به معرفی این افراد به مراجع قضایی ادامه داد: تکرار این عمل توسط افراد به هر دلیلی ایجاد بی نظمی در چرخه اکوسیستمی و ناامنی برای حضور این گونه های زیستی در آب های سرزمینی خلیج فارس می گردد.

وی بیان کرد: بلافاصله از انتشار ویدئو، پیگیری های لازم انجام و افراد متخلف شناسایی شدند و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، این افراد غواص آب های عمیق هستند و به عنوان پیمانکار شرکت نفت در پروژه های مربوطه فعالیت می کنند.

مرادزاده افزود: مستند به ماده یک قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، حفاظت و بهبود و بهسازی محیط زیست و پیشگیری و ممانعت از هر نوع آلودگی و هر اقدام مخربی که موجب بر هم خوردن تعادل و تناسب محیط زیست می شود، همچنین همه امور مربوطه به جانوران وحشی و آبزیان آب های داخلی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متهمان کوسه سواری در خلیج فارس به مراجع قضایی

معرفی متهمان کوسه سواری در خلیج فارس به مراجع قضایی