مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-31ورزشي

تصمیمی برای برگشت نداشتم/رییس فدراسیون گفت برای شماهزینه نمی کنیم


عضو تیم ملی تیروکمان ایران و بانوی طلایی این رشته تاکید کرد تصمیمی برای برگشت به مسابقات و حضور در بازیهای آسیایی نداشته و با اصرار مسئولان ورزش تمریناتش را از سر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمراه شد و پس از آن زهرا نعمتی نیز با ارسال متنی بر گروه ورزشی مهر نسبت به آن واکنش نشان داد.

در متن این قهرمان تیروکمان آمده است: بعد از پارالمپیک توکیو به دلیل اینکه 15 سال فقط در شرایط استرس و فشار مسابقات بوده ام و مدت زیادی دور از خانواده و زندگی عادی به سر بردم و تقریبا تمام جوانی خودم را صرف ورزش کردم تصمیم گرفتم مدتی را به استراحت و در کنار خانواده بودن بگذرانم و با توجه به مخالفت خانواده هیچ تصمیمی به بازگشت به شرایط پرفشار و تمرینات و مسابقات نداشتم ولی با توجه به پیگیری زیاد از طرف مسئولین وزارت ورزش و کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک تصمیم گرفتم به فضای تمرین برگردم.

از همان ابتدای ورود مربی کره ای، تمریناتم را در کنار تیم به مدت 5 ماه شروع کردم و با توجه به نزدیک شدن به مسابقات با تلفنی از سوی رییس فدراسیون تیر وکمان مواجه شدم که نقل قول کردند مربی هیچ نظری برای ادامه کار شما ندارد و می گوید نعمتی باید در جای دیگری و دور از تیم تمرین کند! خیلی تعجب کردم! چرا که من از قبل با مربی صحبت کرده بودم و ایشان نظر ویژه ای به من داشتند همانطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای برگشت نداشتم/رییس فدراسیون گفت برای شماهزینه نمی کنیم

تصمیمی برای برگشت نداشتم/رییس فدراسیون گفت برای شماهزینه نمی کنیم