مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-20فناوري

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج


شهرکرد_مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از یکم تا چهارم شهریورماه در این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر بیاتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 140 شرکت کننده در قالب 30 تیم در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم افزار تلفن همراه در این استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سال اول هشت تیم، سال دوم 12 تیم، سال سوم 15 تیم و سال چهارم 20 تیم در این رویداد شرکت کردند افزود: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا، بهره گیری از کار گروهی و تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری است.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تیم ها از ساعت 9 صبح روز یکم شهریور در محل رویداد در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد حاضر شده و بعد از طی مراحل پذیرش ساعت 10 صبح رویداد آغاز و شرکت کنندگان وارد قرنطینه 48 ساعته می شوند.

بیاتی گفت: رقابت تیم ها در ساعت 10 صبح سوم شهریور پایان می یابد و اختتامیه بعد از ظهر روز چهارم شهریور همراه با همایش گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می شود و در این برنامه از برترین های رویداد تجلیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج