مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:362023-08-16اقتصادي

پیگیری های دادستان بندرعباس برای حذف دلالان ماهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل شیلات هرمزگان از برگزاری نشستی سه جانبه با حضور دادستان مرکز هرمزگان و شهردار بندرعباس در راستای عرضه مستقیم آبزیان با هدف کاهش قیمت و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

 دادستان مرکز هرمزگان در این جلسه با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان و همچنین کاهش قیمت آبزیان تاجای ممکن، ایجاد شرایط آبزیان و همچنین محلی مناسب برای این مهم را در دستور کار شیلات استان و شهرداری بندرعباس قرار دارد.

علیرضا احمدی منش ضمن تشکر از اقدامات شیلات هرمزگان و شهرداری بندرعباس گفت: به دنبال حذف واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده محصولات آبزی در استان هستیم که خوشبختانه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان،شهرداری و اداره کل شیلات هرمزگان به خوبی پای کار آمده و پیگیری های خوبی در این زمینه در حال انجام است .

  در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به پیگری های و حمایت های خوب مجموعه استانداری هرمزگان، سازمان شیلات ایران و دادستان هرمزگان در راستای ارتقای خدمات به مردم و کاهش قیمت آبزیان گفت: در تلاش هستیم با همراهی شهرداری بندرعباس  محلی برای توزیع و فروش محصولات آبزی از طریق ایجاد غرفه و با قیمت مشخص و کیفیت بالای  محصولات با محوریت اتحادیه تعاونی های صیادی استان مشخص وعملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های دادستان بندرعباس برای حذف دلالان ماهی

پیگیری های دادستان بندرعباس برای حذف دلالان ماهی