مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 05:252023-08-09سياسي

سردار اشتری شهید شاخص استان زنجان در سال 1402


معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعلام شهید شاخص استان در سال 1402 خبر داد و گفت: سردار شهید محمد ناصر اشتری به عنوان شهید شاخص 1402 استان زنجان معرفی شده است.

- فریدون رحیم پور، معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تعدادی از شهدا گرانقدر را به عنوان شهید شاخص معرفی می کند که امسال نیز پس از هم اندیشی ها و بررسی های انجام شده در شورای جهاد فرهنگی استان زنجان و شهرستان ها و همچنین بهره گیری از نظرات پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان دفاع مقدس و اقشار مختلف بسیج، سردار شهید محمدناصر اشتری به عنوان شهید شاخص استان زنجان انتخاب و معرفی شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه معرفی شهید شاخص استان در راستای آشنایی و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با سیره و سبک زندگی این شهدا است، افزود: در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همچنین شهدای جبهه مقاومت، معرفی شهدای شاخص بسیج از سال 89 پایه گذاری شده است.

وی ضمن یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی های بی نظیر شهدای ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این سنت حسنه، فرصتی بی نظیر برای فرهنگ ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری شهید شاخص استان زنجان در سال 1402

سردار اشتری شهید شاخص استان زنجان در سال 1402