مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-25دانش

اصول نگارش پروپوزال و محصولات پژوهشی


اتحادیه مهندسی برق و انجمن علمی مهندسی راه آهن و انجمن علمی ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران، دوره «اصول و مبانی نگارش پروپوزال، پروژه و محصولات پژوهشی» را برگزار می کند.

- اتحادیه مهندسی برق و انجمن علمی مهندسی راه آهن و انجمن علمی ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران، دوره اصول و مبانی نگارش پروپوزال، پروژه و محصولات پژوهشی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از 15 مرداد ماه، یکشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 17 الی 19، با تدریس مهندس میلاد حسین اصفهانی ـ دانشجوی دکتری مهندسی راه آهن، به صورت آنلاین در بستر ادوبی کانکت برگزار می شود.

آشنایی کلی با امکانات نرم افزار ورد ، معرفی ساختار محصولات پژوهشی (پروژه درسی، سمینار، پروپوزال، پایان نامه، گزارش کار ، آموزش گام به گام اصول و نحوه نگارش هر یک از محصولات پژوهشی ، آشنایی با اشکالات ساختاری و نگارشی متداول ، اهمیت استفاده از visio ، آشنایی کلی با پایگاه های استنادی ، هوشمندسازی ورد و ایجاد فرمت شخصی ، اصول ترسیم نمودار در اکسل برای اهداف پژوهشی ، گریزی بر فرمول نویسی در اکسل ، ارجاع دهی و اصول آن و نکاتی پیرامون اجتناب از سرقت علمی و ادبی از جمله مطالب و سرفصل های آموزشی این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول نگارش پروپوزال و محصولات پژوهشی

اصول نگارش پروپوزال و محصولات پژوهشی