مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-01اقتصادي

تخفیف 50 درصدی به شرکت کنندگان نمایشگاه شهرآفتاب


اعضای شورای شهر تهران با تصویب طرحی با ارائه تخفیف 50 درصدی به شرکت کنندگان داخلی در نمایشگاه شهر آفتاب موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،، اعضای شورای شهر صبح امروز بررسی طرح الزام شهرداری تهران به اعمال تخفیف در واگذاری حق انتفاع فضاهای نمایشگاهی مجموعه شهر آفتاب به تولید کنندگان داخلی را روی میز بررسی قرار دادند.

سید جعفرتشکری هاشمی با بیان اینکه پیشنهاد می شود تا پایان سال جاری تنها در راستای حمایت از اصناف، شرکت ها و تولید کنندگان ایرانی و در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبری، استفاده از غرفه های نمایشگاه شهر آفتاب با تخفیف تا سقف 60 درصدی لحاظ شود، گفت: این کار در راستای تشویق تولید کنندگان و کمک به کسب و کارها است و سازمان زیباسازی نیز باید ظرف مدت یک ماه از ابلاغ این مصوبه، ساز و کار لازم برای استفاده از ظرفیت های تبلیغات شهری را تدوین کنند.

احمد علوی در ادامه با تأکید بر اینکه 10 هزار متر مربع در ساصد برای مرکز هوشمندسازی فریز شده اما یکبار بگویند این مرکز تا چه میزان زمین احتیاج دارد؟، گفت: با این لایحه این برداشت می شود که مشکل در شهر آفتاب فقط قیمت ها است.

من مشکلی ندارم که در نمایشگاه شهر آفتاب تخفیف ارائه شود؛ اما جای سوال است که تنها با دادن تخفیف در شهر آفتاب مشکل حل می شود؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی به شرکت کنندگان نمایشگاه شهرآفتاب

تخفیف 50 درصدی به شرکت کنندگان نمایشگاه شهرآفتاب