مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-16بين الملل

نیروهای خارجی سوریه را ترک کنند


کمیته تماس کشورهای عربی در قاهره با صدور بیانیه ای بر تداوم حمایت خود از استقلال سوریه، بازگشت آوارگان، خروج نیروهای بیگانه از این کشور و همکاری در مقابله با تروریسم در سوریه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، کمیته تماس کشورهای عربی در سطح وزرای کشورهای اتحادیه عرب به میزبانی قاهره در اختتامیه اولین گردهمایی راه های تقویت مناسبات کشورهای عربی با سوریه در بیانیه ای با حمایت از امنیت و استقلال سوریه بر لزوم خروج همه نیروهای غیرقانونی خارجی از سوریه و لزوم همکاری بر ریشه کن کردن تروریسم در این کشور تاکید کردند.

شبکه خبری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که کمیته تماس اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه متشکل از عربستان سعودی، عراق، مصر، اردن و لبنان در نشست امروز (سه شنبه) در قاهره با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کمیته از تلاش های دولت سوریه در مبارزه با تروریسم و نیز گسترش همکاری بین دمشق و کشورهای عربی حمایت می کند.

در بیانیه پایانی این نشست که به ریاست سامح شکری وزیر خارجه مصر در قاهره برگزار شد، آمده است که کمیته تماس اتحادیه عرب حل و فصل بحران سوریه را سیاسی می داند و بایستی این کشورها بستر مناسبی برای آوارگان سوری به وطن خود فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای خارجی سوریه را ترک کنند

نیروهای خارجی سوریه را ترک کنند