مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-30سياسي

شهردار اصفهان چرایی خاموشی پل های مکانیزه را توضیح دهد


نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان در خصوص چرایی خاموشی پل های مکانیزه اصفهان پاسخگو باشد برای این امر نامه مکتوب نیز ارسال کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل قربانی صبح یکشنبه در نطق میان دستور نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با اشاره به وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی سفرهای بین شهری در استان اصفهان اظهار داشت: نه فرصت استفاده از اتوبوس فراهم است و نه سفر هوایی، دولت هم هیچ بودجه ای برای قطار سریع السیر اصفهان- تهران قرار نداده است.

استاندار وضعیت نامناسب حمل و نقل بین شهری را پیگیری کند وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان باید پیگیر وضعیت فعلی حمل و نقل بین شهری باشند، افزود: اگر تا دیروز می گفتیم آب و آلودگی هوا، اما امروز این را هم باید بگوییم که برای خارج شدن از اصفهان مردم دچار مشکل هستند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شکایت های متعددی از طرف مردم وجود دارد مبنی بر اینکه کارتخوان های صاایران بیش از آن چیزی که برای یک سفر تعیین شده کسر می کنند، ادامه داد: این موضوع تواتر دارد، یا اشکال سخت افزاری است که تا کنون به آن پرداخته نشده، یا مشکل نرم افزاری و یا موضوعی است که باید کشف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اصفهان چرایی خاموشی پل های مکانیزه را توضیح دهد

شهردار اصفهان چرایی خاموشی پل های مکانیزه را توضیح دهد