مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-15ورزشي

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور 14 تیم در نخستین دوره لیگ


رییس هیئت تکواندو گلستان با بیان اینکه بانوان تکواندوکار گلستانی از مردان پیشی گرفتند، گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان و آسیایی «باران جمال لیوانی و زهرا فلاح» سبب شد تا بانوان این رشته به خودباوری برسند.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت تکواندو گلستان با بیان اینکه بانوان تکواندوکار گلستانی از مردان پیشی گرفتند، گفت: کسب عنوان قهرمانی جهان و آسیایی باران جمال لیوانی و زهرا فلاح سبب شد تا بانوان این رشته به خودباوری برسند.

دکتر نوری امروز سه شنبه 24 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: این روزها حال تکواندوی گلستان خیلی خوب است زیرا صداقت و همدلی کامل در این هیئت و تعامل کامل با فدراسیون را در سطح بالای کشوری شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در انتهای سال 1399 نام بالغ بر 9 هزار و 900 نفر تکواندوکار در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، ادامه داد: این رقم در حال حاضر به 14 هزار و 672 نفر افزایش یافته است.

رییس هیئت تکواندو گلستان با تأکید بر اینکه ارتقای سطح مربیان و داوران از دیگر برنامه های هیئت بود که خوشبختانه محقق شد، افزود: آتنا دلیری، باران جمال لیوانی، زهرا فلاح، فاطمه کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور 14 تیم در نخستین دوره لیگ

آغاز لیگ تکواندوی گلستان/ حضور 14 تیم در نخستین دوره لیگ