مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-17سياسي

روایتی از سفر یک روزه عزت الله ضرغامی به اصفهان


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی حضور یک روزه خود در استان اصفهان، ابتدا به شهرستان نایین و سپس به مبارکه سفر کرد، اما بحث و بررسی درباره تغییر کاربری کارخانه ریسباف به عنوان موزه بزرگ اصفهان محقق نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سفر بدون حضور خبرنگاران اصفهان و طرح سوال از وزیر انجام شد؛ ازاین رو آنچه در متن پیش رو استفاده شده، براساس اخبار منتشرشده روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از این سفر است.

این اداره ، شب قبل از سفر عزت الله ضرغامی و از قول علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان چنین نوشت که: با توجه به هماهنگی های نهایی صورت گرفته، مهندس عزت الله ضرغامی بامداد پنج شنبه بیست وششم مردادماه به استان اصفهان سفر می کند.

و ادامه داد: بازدید از جاذبه های تاریخی شهرستان کویری نایین به عنوان دروازه کویر مرکزی ایران و همچنین دیدار با فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان و همچنین بحث و بررسی در خصوص تغییر کاربری کارخانه بزرگ ریسباف به عنوان موزه بزرگ اصفهان، از جمله برنامه های سفر وزیر به اصفهان است.

نخستین خبر بعد از ورود وزیر میراث فرهنگی به استان اصفهان، تأیید می کرد که ضرغامی در اولین مرحله از سفر خود، به شهرستان نایین در محور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سفر یک روزه عزت الله ضرغامی به اصفهان

روایتی از سفر یک روزه عزت الله ضرغامی به اصفهان