مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-20سياسي

ضرورت دفاع از حریم عفاف و حجاب در جامعه و دانشگاه


رییس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم با تاکید برضرورت دفاع از حریم عفاف و حجاب در جامعه و دانشگاه، گفت: دختران فعال دانشجو در زمینه دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه زنان اهتمام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، افتتاحیه نشست سهمیه با با حضور دختران فعال دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه دکتر شریعتی برگزار شد.

رشید جعفرپور قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، عنوان کرد: حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی نقش مهمی در شکل دهی تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

قائم مقام و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تبیین سه رویکرد به نقش زن در جامعه، افزود: رویکرد اسلام و رهبران انقلاب اسلامی به جایگاه زن، رویکرد آلگوی سوم است که زن علاوه بر وظایف مادری، همسری و خانه داری، در حوزه اجتماع با حفظ حریم حیا و عفاف می تواند کنشگری فعالانه داشته باشد.

جعفرپور با اشاره به فرمایش امام خمینی بر اینکه، قرآن انسان ساز است، زن هم انسان ساز است: به اهمیت نگاه انقلاب اسلامی به ارتقا جایگاه زن در حوزه انسان سازی پرداخت و تأکید کرد که زنان باید از این ظرفیت برای تعالی جایگاه خودشان استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دفاع از حریم عفاف و حجاب در جامعه و دانشگاه

ضرورت دفاع از حریم عفاف و حجاب در جامعه و دانشگاه