مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-19ورزشي

ارومیه مهد والیبال آسیا/ریل گذاری توسعه ورزش آذربایجان غربی


به اذعان دبیرکل فدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اینکه ارومیه مهد والیبال آسیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان جمعه شب در گفتگوی خبری با بیان اینکه آذربایجان غربی و ارومیه با توجه به زیرساخت های ورزشی کم نظیر، آماده میزبانی از مسابقات بین المللی در سطوح مختلف است، اظهار کرد: برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در جمهوری اسلامی ایران، برای اولین بار در ارومیه و خارج از تهران اتفاق افتاده و در این مسابقات 17 کشور آسیایی حضور دارند.

وی توسعه نشاط اجتماعی را از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان معرفی کرد و افزود: میزبانی از سفرای کشورهای آسیایی مهمان در این دوره از مسابقات، فرصتی برای رونق دیپلماسی منطقه ای و معرفی ظرفیت ها و توسعه آذربایجان غربی می باشد.

معتمدیان، ورزش را یکی از پیشران های نشاط اجتماعی معرفی کرد و گفت: برنامه های ویژه برای توسعه اجتماعی استان تدوین شده که میزبانی برنامه های ملی و بین المللی چون جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی و بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در این راستا می باشد.

وی همچنین با اعلام اینکه با اهتمام شورای ورزش آذربایجان غربی، تحرک قابل توجهی در توسعه زیرساخت های ورزش استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در دولت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه مهد والیبال آسیا/ریل گذاری توسعه ورزش آذربایجان غربی

ارومیه مهد والیبال آسیا/ریل گذاری توسعه ورزش آذربایجان غربی