مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-05سياسي

استفاده از گنجینه نخبگان خراسان جنوبی برای توسعه استان


باید از قابلیت های نخبگان برای توسعه استان بهره لازم را باید ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان خواستار سر و سامان دادن به نخبگان خراسان جنوبی در سطوح مختلف توسط بیناد نخبگان استان شد و اظهارداشت: به طور حتم باید پیگیری های لازم برای رفع مشکلات نخبگان نیز در حوزه مختلف صورت گیرد.

وی با اشاره به بورسیه صنعتی 120 نفر از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در دانشگاه های خراسان جنوبی افزود: باید تلاش شود تا بر تعداد این بورسیه ها برای سال های بعد افزوده شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه خراسان جنوبی ادامه داد: به طور حتم باید توانمندی های و قابلیت های استان در حوزه های معدن و کشاورزی مورد توجه هیئت های اندیشه ورز نخبگان در استان قرار گیرد و طرح ایده تا بازار و تجاری سازی این محصولات نیز در خراسان جنوبی عملیاتی شود.

قناعت خواستار هم افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاه ها اجرایی با نخبگان و استادان دانشگاه شد و تصریح کرد: در این زمینه ضعف بسیاری وجود دارد که به طور حتم باید تعامل و هم افزایی بیشتری بین نخبگان و حوزه اجرایی برقرار تا این ضعف نیز تا حدودی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گنجینه نخبگان خراسان جنوبی برای توسعه استان

استفاده از گنجینه نخبگان خراسان جنوبی برای توسعه استان