مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 00:302023-08-21سياسي

جلسه شورای انقلاب فرهنگی برای بازنگری مصوبه کنکور برگزار می شود


فردا جلسه ای از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل می شود تا اصلاحات و بازنگری لازم در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور 1403 صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری جلسه اصلاح قانون کنکور با حضور وزرای مربوطه و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر قالیباف، گفت: مقرر شد، جلسه ای توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای همراهی با مجلس تشکیل و جمعی از نمایندگان در آن شرکت کنند تا اصلاحات و بازنگری لازم در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت پذیرد.

علیرضا منادی سفیدان گفت: عصر امروز (30 مردادماه) در محل دفتر رییس مجلس شورای اسلامی و به ریاست ایشان و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی از اعضای حقیقی و حقوقی این شورا، نواب رییس مجلس، اعضای هیأت رییسه، برخی از نمایندگان مجلس و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و رییس سازمان سنجش و پذیرش کشور جلسه ای با موضوع نحوه برگزاری آزمون سراسری برگزار شد.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در این نشست، رییس مجلس و نمایندگان بر اجرای قانون سنجش و پذیرش مصوب مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای انقلاب فرهنگی برای بازنگری مصوبه کنکور برگزار می شود

جلسه شورای انقلاب فرهنگی برای بازنگری مصوبه کنکور برگزار می شود