مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-26اقتصادي

الحاق 33 هزار هکتار زمین در نهضت ملی مسکن به شهرها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی زمین و مسکن، «ارسلان مالکی» افزود: در این 33 هزار هکتار، امکان ساخت یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی فراهم است.

- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون 33 هزار هکتار زمین به شهر ها در اجرای نهضت ملی مسکن به شهر ها الحاق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی افزود: در این 33 هزار هکتار، امکان ساخت یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی فراهم است.

وی اضافه کرد: در برخی از شهرها، بیشتر از از تعداد متقاضیان، زمین تامین شده و شرایط برای ثبت نام متقاضیان جدید فراهم است؛ اما در استان های فارس، کردستان و خراسان رضوی نسبت به تعداد متقاضیان، در تامین زمین کسری وجود دارد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در استان های غربی و شمالی به علت توپوگرافی و اراضی کشاورزی، تامین زمین به سختی انجام می شود، تصریح کرد: به طور مثال در استان های کردستان، همدان، مازندران و لرستان، به علت وجود اراضی کشاورزی درجه یک و 2 و توپوگرافی کوهستانی، الحاق زمین به شهر ها با سختی انجام می شود.

مالکی ادامه داد: در استان هایی هم که کوهستانی نیست، مشکل آب مراحل الحاق را کند می کند و وزارت نیرو باید در این شهر ها تمهیداتی بیندیشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 33 هزار هکتار زمین در نهضت ملی مسکن به شهرها

الحاق 33 هزار هکتار زمین در نهضت ملی مسکن به شهرها