مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:272023-08-15دانش

دانشگاه سمنان صاحب مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: با موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی در دانشگاه سمنان راه اندازی می شود.

- دکتر محمد حسین احسانی 24 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فعالیت های دفتر ارتباط با جامعه و صنعت در برگزاری بازدیدهای تخصصی، دوره های مهارت افزایی و بازارچه کارآفرینی با تاسیس این مرکز در دانشگاه سمنان موافقت شده است.

وی با اشاره به خدمات پیش بینی شده برای این مرکز ادامه داد: دوره های مهارت افزایی، مشاوره شغلی و بازدیدهای علمی برای دانشجویان از طریق مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان افزود: طی سال های اخیر در دانشگاه سمنان علاوه بر شاخص مقالات به موضوع آموزش مهارت ها، تعداد قراردادهای ارتباط با صنعت و پایان نامه و رساله های تقاضامحور توجه ویژه ای شده است.

وی همچنین از انعقاد یک تفاهمنامه بین این دانشگاه و مدیر گروه صنعتی آریا ترانسفو خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به امضای طرفین رسیده است.

وی افزود: استفاده از توانایی های علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی و امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین برای انجام فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی مورد توافق از موضوعات این تفاهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سمنان صاحب مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی می شود

دانشگاه سمنان صاحب مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی می شود