مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-06اقتصادي

جهاد دانشگاهی، بازوی علمی قدرتمند کشور است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، جهاد دانشگاهی را بازوی علمی قدرتمند کشور دانست که می تواند تاثیر بسیاری در ثروت آفرینی داشته باشد.

- /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ جهاد دانشگاهی، بازوی علمی قدرتمند کشور است ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، جهاد دانشگاهی را بازوی علمی قدرتمند کشور دانست که می تواند تاثیر بسیاری در ثروت آفرینی داشته باشد.

عبدالصمد صفرنژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی، نهادی انقلابی است که می تواند با افزایش سطح تعاملات و هم اندیشی با مجامع علمی و دانشگاهی، فعالیت های پژوهشی و فناوری را گسترش دهد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با الگوسازی مناسب و اعتماد به جوانان نخبه و توانمند، توانسته است در پیشرفت دانش بنیان کشور نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

این نهاد با قاطعیت باید به الگوسازی های موفق خود ادامه داده تا فرهنگ خودباوری و پیشرفت دانش بنیان به مسئله اول برای مردم و مدیران تبدیل شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می تواند در زمینه های مختلف حوزه فعالیت خود، برای استان تولید ثروت کند و توانمندی های لازم جهت ثروت آفرینی برای استان را نیز دارد، بیان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی خوش ذوق، خوش فکر و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی، بازوی علمی قدرتمند کشور است

جهاد دانشگاهی، بازوی علمی قدرتمند کشور است