مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-05پزشكي

ارائه خدمت رایگان درمانی به بیش از 8 هزار نفر در روستاهای سربیشه


کاروان مجهز نورآوران سلامت طی مدت 77 روز به بیش از 8 هزار نفر از واجدین شرایط و شناسایی شده کارکنان حوزه سلامت و بهداشت این شهرستان خدمت رسانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  سربیشه، محمدرضا لکزایی فرماندار سربیشه امروز در مراسم استقبال از گروه پزشکی نورآوران سلامت اظهار داشت: 11 هفته فرصت و زمان طلایی است برای مراجعه بیمارانی که نیازمند خدمات فوق تخصصی چشم پزشکی و دندان پزشکی رایگان در شهر و روستاهای شهرستان سربیشه هستند.

وی افزود: از 21 مردادماه روستاییان شهرستان سربیشه به مدت 77 روز فرصت دارند تا با مراجعه به کاروان سیار نورآوران سلامت مستقر در روستای سلم آباد این شهرستان، خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنند.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: این کاروان با بهره مندی از مجهزترین امکانات پزشکی و با استفاده از متخصصین و فوق متخصصین پزشکان موسسه نورآوران سلامت برای خدمات چشم پزشکی، جراحی چشم و ترمیم دندان در محل روستای سلم آباد این شهرستان مستقر هستند.

  لکزایی به بحث شناسایی افراد نیازمند و تحت درمان اشاره کرد و گفت: نوآوران سلامی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم این شهرستان و به ویژه روستاییان بوده و دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی از این کلینیک توسط بهورزان هر یک از روستاها شناسایی و اسامی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت رایگان درمانی به بیش از 8 هزار نفر در روستاهای سربیشه

ارائه خدمت رایگان درمانی به بیش از 8 هزار نفر در روستاهای سربیشه