مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-15سياسي

ناایمن کردن مکان های مقدس شگرد شوم دشمنان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ناایمن کردن مکان های مقدس و حرم های ائمه معصومین شگرد شوم دشمن در رویگردانی مردم از دین و اعتقادات است.

- حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) شیراز اظهار کرد: اینکه دشمنان در مواجهه با اندیشه های دین مبین اسلام به بن بست رسیده اند در آن هیچ تردیدی نیست و ترور شوم دیروز نیز همین اصل را نشان داد.

وی با بیان اینکه ترور آخرین حربه و کثیف ترین اقدام در به زانو درآوردن جوامع است و دشمنان جامعه اسلامی با این اقدامات مذبوحانه درصدد هستند تا با ناایمن کردن اماکن مقدسه و حرم ائمه معصومین مردم را از اصل امامت دور کنند که قاطعانه اعلام می کنیم راه را به بیراهه رفته اید و با این اقدامات اراده ملت های جهان در پیوستن به قافله اهل بیت مستحکم تر می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: جنایات دشمنان اسلام به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آشکارتر و از روی عنادورزی است و این نشان می دهد انقلاب اسلامی با رویش های ویژه ای که داشته عرصه را برای حضور این ددمنشان در جهان تنگ کرده است.

جعفرزاده تلاش رسانه های غربی برای توجیه این اقدامات وحشیانه در داخل ایران را یادآور شد و بیان کرد: این رسانه ها شریک جرم استکبار در طراحی نقشه ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناایمن کردن مکان های مقدس شگرد شوم دشمنان است

ناایمن کردن مکان های مقدس شگرد شوم دشمنان است