مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01سياسي

ضرورت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در تایلند و تهران


رییس بنیاد زنان خانه دار مسلمان تایلند در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در تایلند بر ضرورت برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در تایلند و تهران به صورت مشترک تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی زارع بی عیب، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند با رییس و اعضای بنیاد زنان خانه دار مسلمان تایلند، دیدار و گفت وگو کرد.

هاجه دارا رییس بنیاد زنان خانه دار مسلمان تایلند گزارشی درباره فعالیت بنیاد و همکاری های پیشین بنیاد زنان خانه دار مسلمان تایلند با رایزنی فرهنگی ایران ارائه داد و افزود: می توان با همکاری یکدیگر برخی نمایشگاه های صنایع دستی در تایلند و تهران به صورت مشترک برپا کرد.

در ادامه مهدی زارع بی عیب رایزن فرهنگی کشورمان در تایلند گفت: چهار بعد وضعیت اقتصادی، تحصیلات و مهارت ها، شبکه های اجتماعی و روابط و سلامت روان نشان داده است که اولین و مهمترین دغدغه زنان سرپرست خانوار در تمام کشورها مشکلات اقتصادی و اشتغال است.

وی آمادگی رایزنی فرهنگی کشورمان را برای افزایش همکاری های بین دو طرف بیش از گذشته اعلام کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود می توان به اجرای برنامه های مشترک پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در تایلند و تهران

ضرورت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در تایلند و تهران