مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-07اقتصادي

سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر افزایش یافت


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر از نظر حجم سرمایه گذای و میزان اشتغال افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر با جدیت دنبال می شود و طرح های مهمی در استان در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: طی چهار ماهه سال جاری تعداد 12 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 878 میلیارد ریال و اشتغال 418 نفر در استان صادرشده که از نظر تعداد 20 درصد، سرمایه گذاری 80 درصد و اشتغال 130 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

صفوی خاطر نشان کرد: در سال جاری در راستای حمایت از صنایع و رشد تولید اقدامات مؤثری نظیر تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی مشکل دار، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی و غیره در استان صورت گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: طی چهارماهه سال جاری تعداد 131 فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 43 هزار و 949 میلیارد ریال و اشتغال 2 هزار و 404 نفر در بخش های متخلف شامل صنایع فلزی، غیر فلزی صنایع، صنایع معدنی و غیره در استان بوشهر صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر افزایش یافت

سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر افزایش یافت