مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-10سياسي

پیش ثبت نام 36 نهاوندی برای انتخابات مجلس


تا امروز 36 نفر در شهرستان نهاوند برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: تا امروز 36 نفر در شهرستان نهاوند برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند.

ضرغام احمدوند پنجشنبه 19 مرداد در جمع خبرنگاران، افزود: از مجموع پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در شهرستان از زمان آغاز مهلت ثبت نام تا این لحظه پنج نفر زن و 31 نفر مرد بوده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس و اهمیت آن، از نخبگان و بزرگانی که دل در گرو نظام دارند و ولایت مداریشان ثابت شده است و دغدغه توسعه شهرستان را دارند، انتظار ورود داریم که اصحاب رسانه شهرستان می توانند در این بخش کمک کنند.

احمدوند تصریح کرد: در حوزه رسانه و اطلاع رسانی خبرنگاران نهاوند را پیشتاز در استان می دانم و از رسانه ها دغدغه شخصی ندیده ایم و هر چه بوده تعامل با دستگاه ها برای مردم بوده است و انتظار داریم مدیران ما هم رویه تعامل با رسانه ها را تقویت کنند، اگرچه از رفتار رسانه ای برخی مدیرانم گلایه مندم.

فرماندار نهاوند درباره قرارداد سراب گیان هم گفت: برخی می گویند درآمدهای سراب کجا می رود؟ مگر پیش از قرارداد یک ساله سراب گیان با سازمان همیاری ها، این سراب درآمد نداشت؟ کجا رفته و چطور هزینه شده است؟ وی اضافه کرد: بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 36 نهاوندی برای انتخابات مجلس

پیش ثبت نام 36 نهاوندی برای انتخابات مجلس