مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-02اقتصادي

اجرای خاص ترین طرح آبی کشور در یزد


تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود و به همین دلیل نیز طرح خط سبز آبرسان به عنوان خاص ترین طرح آبی در استان یزد در حال اجراست.

- ایسنا/یزد تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود و به همین دلیل نیز طرح خط سبز آبرسان به عنوان خاص ترین طرح آبی در استان یزد در حال اجراست.

افت کیفیت آب شرب استان یزد در روزهای پرمصرف سال به ویژه فصل تابستان نشان می دهد که آب انتقالی سهم کمی در تأمین آب شرب مردم دارد و چطور می توان انتظار داشت که این آب در بخش صنعت هم مصرف شود، در حالی که مردم تشنه هستند.

مسئولان به دنبال راهکارهایی برای حل معضل کم آبی و بهبود کیفیت آب شرب هستند و تلاش می کنند که مصارفی که به هر صورت امکان استفاده از آب غیرمتعارف یا آب تصفیه شده را دارند، از مصرف شرب خارج شود و آب مورد استفاده آنها به بخش شرب و بهداشت اختصاص یابد.

یکی از اقدامات دولت در این زمینه بازچرخانی آب پساب و تصفیه آن به منظور تأمین آب مورد نیاز صنایع است؛ از این رو اجرای خط سبز آبرسانی در استان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خاص ترین طرح آبی کشور در یزد

اجرای خاص ترین طرح آبی کشور در یزد