مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-22اقتصادي

عمر مفید بیمارستان های ایران 100 سال کمتر از استاندارد جهانی


در کشورهای پیشرفته براساس الگوها و اقداماتی که صورت می پذیرد عمر مفید یک بیمارستان 100 تا 150 سال طراحی می شود که متاسفانه در کشور ما میانگین عمر مفید بیمارستان ها بین 30 تا 40 سال است که بعد از آن دچار فرسودگی می شوند.

- در کشورهای پیشرفته براساس الگوها و اقداماتی که صورت می پذیرد عمر مفید یک بیمارستان 100 تا 150 سال طراحی می شود که متاسفانه در کشور ما میانگین عمر مفید بیمارستان ها بین 30 تا 40 سال است که بعد از آن دچار فرسودگی می شوند.

دبیر انجمن نت ایران با این بیان که در کشورهای پیشرفته براساس الگوها و اقداماتی که صورت می پذیرد عمر مفید یک بیمارستان 100 تا 150 سال طراحی می شود گفت؛ متاسفانه در کشور ما میانگین عمر مفید بیمارستان ها بین 30 تا 40 سال است که بعد از آن دچار فرسودگی می شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجمن نت ایران، دکتر نوید نصر دبیر انجمن نت ایران با بیان این مهم که امروزه یکی از ضروریات در حوزه نظام سلامت و درمان هر کشور توجه ویژه به اهمیت نقش تجهیزات و اقلام پزشکی است، اظهار داشت؛ هر چقدر تجهیزات و اقلام پزشکی چهارچوب و روال استانداردی برای کارکردشان داشته باشند می توانند تاثیر پذیری بیشتری در بهبود نظام سلامت و درمان کشور ایجاد نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر مفید بیمارستان های ایران 100 سال کمتر از استاندارد جهانی

عمر مفید بیمارستان های ایران 100 سال کمتر از استاندارد جهانی