مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-19سياسي

مدیریت شهری نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است


رییس مجمع کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی استان تهران با بیان اینکه مدیریت شهری نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است، گفت: مشارکت های اجتماعی باعث تحول و رویش جدید در زندگی جمعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، چهارمین نشست مجمع کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی استان تهران ظهر امروز به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری دماوند در خانه معلم محله احمدآباد دماوند برگزار شد.

در این نشست، نرگس معدنی پور رییس مجمع کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی استان تهران، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، مهدی رضایی مهر شهردار دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و رؤسا و مسئولان کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی استان تهران حضور داشتند.

این نشست به منظور تبادل نظر در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین برنامه های پیشنهادی به ویژه ایام اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس جهت اجرا برگزار شد و ارائه گزارش توسط کمیته های حقوقی، مشترک ها و بانوان از جمله برنامه های این مجمع بود.

در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، از دو آزاده سرافراز فاضل صفری و علی اکبر ملک محمدی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است

مدیریت شهری نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است