مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-21اقتصادي

رشد دو برابری پروژه های سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مرکز سرمایه گذاری استان در خصوص وضعیت سرمایه گذاری خارجی در استان گفت: میزان سرمایه گذاری مصوب خارجی از 991 میلیون دلار به یک میلیارد و 267 میلیون دلار در مرداد ماه امسال رسیده که رشد 27 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه های دارای مجوز سرمایه گذاری استان از 13 پروژه در ابتدای دولت سیزدهم به 26 پروژه در مردادماه امسال رسیده است، گفت: رشد 100 درصدی در تعداد طرح های سرمایه گذاری خارجی رقم خورده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به بهره برداری از پنج پروژه سرمایه گذاری خارجی در استان طی دولت سیزدهم بیان داشت: میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده در خراسان جنوبی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون رشد 11.

7 درصدی داشته است.

وی گفت: در حال حاضر نیز چهار طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش 90.

9 میلیون دلار در خراسان جنوبی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه 110 طرح سرمایه گذاری اولویت دار در خراسان جنوبی شناسایی شده است، عنوان کرد: 117 قطعه زمین براساس اراضی اطلس سرمایه گذاری در استان پیشنهاد شده است.

76 درصد پروژه های سرمایه گذاری خارجی استان در دست چینی ها وی گفت: 76 درصد سرمایه گذاری های وارده به خراسان جنوبی از آن چینی هاست که باید بیشترین حمایت را از سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد دو برابری پروژه های سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی

رشد دو برابری پروژه های سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی