مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-10اقتصادي

تنها نگرانیمان برای واردات خودرو تامین ارز است


وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: صادرات و واردات دو اهرم برای توازن تولید و مصرف هستند که این سیاست در وزارت صنعت، معدن و تجارت در این دوره به صورت جدی برای تنظیم بازار اتفاق خواهد افتاد و تنها نگرانی که وجود دارد تامین ارز مورد نیاز برای واردات خودرو است.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: صادرات و واردات دو اهرم برای توازن تولید و مصرف هستند که این سیاست در وزارت صنعت، معدن و تجارت در این دوره به صورت جدی برای تنظیم بازار اتفاق خواهد افتاد و تنها نگرانی که وجود دارد تامین ارز مورد نیاز برای واردات خودرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی امروز در حاشیه بازدید از فاز دوم نیروگاه سمنان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات خودرو گفت: در تولید ارز کمتری استفاده می کنیم چرا که بیشتر هزینه ها ریالی است ولی امیدواریم با توسعه صنعتی مبتنی بر صادرات بتوانیم جبران این بحث را داشته باشیم و نیاز را برطرف کنیم.

وی در خصوص ارتقاء موتور خودروها با توجه به میزان مصرف بنزین آنها اظهار کرد: بزرگترین کاری که در وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال آن هستیم همین موضوع است.

ضمن این که توسعه خودروهای برقی را مورد توجه قرار داده ایم چرا که این خودروها اساسا سوخت مصرف نمی کنند و می توان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها نگرانیمان برای واردات خودرو تامین ارز است

تنها نگرانیمان برای واردات خودرو تامین ارز است