مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-06سياسي

تدوین چهارده برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در ایلام


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام گفت: در سال 1402 چهارده برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در ایلام تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اسماعیل قمری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام صبح یکشنبه، در دیدار با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: در سال 1402 چهارده برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی و برخی از جرایم تدوین شده که به صورت جدی جهت عملیاتی کردن آن پای کار هستیم.

وی افزود: با استناد به آمار های سال های گذشته ایلام، خودکشی، طلاق و اعتیاد در حوزه آسیب های اجتماعی در راس هرم 10 آسیب برتر استان قرار دارند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه این سه محور به صورت ویژه مورد توجه مجموعه پیشگیری استان ایلام قرارردارد خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین اهداف این برنامه ها این است که بتوان باعث کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم شد و در این راستا باید از توان همه دستگاه های اجرایی مربوطه استفاده کرد.

  این مقام مسئول با تاکید بر اینکه، با اقدامات صورت گرفته توسط این معاونت در سه ماهه اول سال جاری از ده جرم اول استان تعداد نه جرم با کاهش ورودی مواجه بوده اند، تصریح کرد: یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین چهارده برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در ایلام

تدوین چهارده برنامه برای کاهش آسیب های اجتماعی در ایلام