مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-12حوادث

دستگیری 57 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در هرمزگان


جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 57 نفر سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو در هرمزگان و اعتراف این افراد به 45 فقره سرقت خبر داد.

- سرهنگ مهرداد مشوق صبح امروز (21 مردادماه) با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی بیان کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خودرو در هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه، 57 سارق دستگیر و یکدستگاه خودور پژو سرقتی دارای سابقه سرقت مسلحانه کشف شد، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به 45 فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

مشوق در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان دانست و عنوان کرد: یکی از اصلی ترین و مهمترین اولویت های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 57 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در هرمزگان

دستگیری 57 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در هرمزگان