مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-05سياسي

هجرت 4500 دانشجوی جهادگر فارس به مناطق کم برخوردار در تابستان جاری


4500 دانشجوی جهادگر فارس برای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، تابستان امسال عازم این مناطق می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید یوسفی امروز در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی استان فارس که در قالب قرارگاه عهد خدمت در حال برگزاری است، اظهار داشت: به همت مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان فارس بسترسازی های لازم برای حضور دانشجویان در مناطق کم برخوردار در قالب قرارگاه عهد خدمت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی استان فارس از تیرماه سال جاری تا پایان شهریورماه برگزار می شود، افزود: در این بازه زمانی 4هزار و 500 دانشجوی بسیجی جهادگر از استان فارس در قالب قرارگاه عهد خدمت دانشجویی به مناطق کم برخوردار برای خدمت رسانی به مردم این مناطق اعزام می شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: اردوهای جهادی دانشجویی استان فارس در عرصه های فرهنگی، عمرانی، تربیت و آموزش، دامپزشکی، بهداشتی و درمانی، سلامت، کشاورزی، شاداب سازی مدارس و.

برگزار می شود.

یوسفی تصریح کرد: دانشجویان متعهد بسیجی دانشگاه های استان فارس با الگوپذیری از جهادگران بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با هدف خودسازی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، حرکت خودجوش و مقدسی را با هجرت به این مناطق در قالب اردوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجرت 4500 دانشجوی جهادگر فارس به مناطق کم برخوردار در تابستان جاری

هجرت 4500 دانشجوی جهادگر فارس به مناطق کم برخوردار در تابستان جاری