مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-09اقتصادي

مدیرعامل بانک رفاه: رفع ناترازی بانک ها نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است


رفع ناترازی بانک ها نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است - مدیرعامل بانک رفاه گفت: رفع ناترازی بانک ها نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است مدیرعامل بانک رفاه گفت: ناترازی برخی بانک ها مشکلی است که وجود دارد و برای رفع آن، همه نهادها و سازمان های تصمیم ساز و تصمیم گیر باید همراهی و همکاری داشته باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه گانی در همایش گفت و گوهای راهبردی پیرامون اصلاح ساختار ترازنامه بانک ها که در دانشگاه امام صادق (ع) و با حضور جمعی از مدیران بانک مرکزی و شبکه بانکی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: ناترازی بانک ها موضوعی خود خواسته نیست، بلکه عوامل مختلفی در این ناترازی نقش دارند که شناخت و ریشه یابی این عوامل برای رفع ناترازی ها لازم و ضروری است و همراهی همه نهاد ها و سازمان های تصمیم ساز و تصمیم گیر را می طلبد.

     مدیرعامل افزود: اقتصاد کشور بانک محور است و بیش از 80 درصد تأمین مالی طرح ها و پروژه ها به عهده شبکه بانکی است.

ظرفیت و منابع شبکه بانکی نیز مشخص است، بنابراین، توان پاسخ گویی به تمام نیازهای مالی اقتصاد کشور توسط شبکه بانکی امکان پذیر نیست.

  دکتر للـه گانی ادامه داد: تا قبل از تحریم ها، بخشی از منابع مورد نیاز اقتصاد کشور از طریق سرمایه گذاری خارجی تأمین می شد، اما با شروع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک رفاه: رفع ناترازی بانک ها نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است

مدیرعامل بانک رفاه: رفع ناترازی بانک ها نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است