مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-23اجتماعي

تسهیلات جدید وظیفه عمومی برای سفر مشمولان غیرغایب به عتبات/ وثیقه حذف شد


رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا از فراهم شدن تسهیلات برای خروج مشمولان غیرغایب سربازی از کشور و زیارت عتبات در ایام محرم و صفر خبر داد.

- رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا از فراهم شدن تسهیلات برای خروج مشمولان غیرغایب سربازی از کشور و زیارت عتبات در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار تقی مهری درباره امکان خروج از کشور مشمولان غیر غایب سربازی برای زیارت عتبات در ایام محرم و صفر گفت: امسال برای کلیه مشمولان غیرغایبی که بخواهند برای زیارت عتبات و مراسم اربعین حسینی شرکت کنند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس این افراد می توانند از طریق نرم افزار پلیس من و بدون پرداخت وثیقه برای خروج از کشور و سفر به عتبات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در بازه زمانی اول محرم تا آخر ماه صفر ارائه می شود، گفت: دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و افرادی است که در مهلت اعزام به سربازی هستند و غیبت ندارند، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

در همین زمینه بخوانید: نحوه دریافت گذرنامه زیارتی اربعین چگونه است؟ رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا درباره نحوه دریافت گذرنامه از سوی این افراد نیز گفت: آن دسته از افرادی هم که گذرنامه ندارند، می توانند برای دریافت گذرنامه و خصوصا گذرنامه زیارتی اربعین اقدام کرده و پس از آن در بازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات جدید وظیفه عمومی برای سفر مشمولان غیرغایب به عتبات/ وثیقه حذف شد

تسهیلات جدید وظیفه عمومی برای سفر مشمولان غیرغایب به عتبات/ وثیقه حذف شد