مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-06فرهنگي

نمایش های روی صحنه چقدر فروختند؟


آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 13 مرداد سال 1402 به تفکیک اجراها مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 13 مرداد به تفکیک اجراها اعلام شد.

جریان همچنان وصله ناجورنمایش جریان به کارگردانی علیرضا معروفی که از روز 29 تیرماه 1402 اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 200 هزار تومان آغاز کرده، تا پایان روز جمعه 13 مرداد 1402 با مجموع 12 اجرا و میزبانی از یک هزار و 288 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) 151 میلیون و 825 هزار تومان فروش داشته است.

پیش از این هم گفته بودیم که این نمایش از اساس برای سالن اصلی تئاترشهر مناسب نیست و کیفیت یک نمایش با میزان جذب مخاطب آن رابطه مستقیم دارد.

هنر تئاتر با اجرا روی صحنه و درک آن از طرف مخاطب کامل می شود.

در واقع یک سیستم به عنوان فرستنده پیامی را با استفاده از مجموعه ای از ابزارها و نشانه ها تولید می کند و در معرض ارتباط با مخاطبانش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های روی صحنه چقدر فروختند؟

نمایش های روی صحنه چقدر فروختند؟