مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-23دانش

2 دانشکده جدید در دانشگاه گیلان راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، فرید نجفی، رییس دانشگاه گیلان اظهار کرد: بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه گیلان در راستای رسیدن به دانشگاه نسل چهارم و دانشگاه تقاضا محور و همچنین با توجه به سند تحول آموزش عالی کشور، - رییس دانشگاه گیلان از راه اندازی دانشکده های علوم و فنون نوین دریایی در بندر انزلی و دانشکده حفاظت از زیرساخت ها در پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، فرید نجفی، رییس دانشگاه گیلان اظهار کرد: بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه گیلان در راستای رسیدن به دانشگاه نسل چهارم و دانشگاه تقاضا محور و همچنین با توجه به سند تحول آموزش عالی کشور، دانشگاه گیلان ایجاد دو دانشکده جدید بر اساس نیاز استان و کشور را از سال گذشته در برنامه توسعه ای خود قرار داد.

این رشته ها که بر پایه ظرفیت های دانشگاه گیلان، اعم از استادان متخصص، آزمایشگاه ها و فضاهای فیزیکی موجود در دانشگاه هستند، ماهیت بین رشته ای داشته و دانشجویان این رشته ها بعد از دانش آموختگی ان شاء الله دارای شغل مشخص خواهند بود.

فرید نجفی ادامه داد: استان ساحلی گیلان، از گذشته های دور در حوزه دریا و دریانوردی فعال بوده، ولی متاسفانه در دانشگاه گیلان رشته های مرتبط با دریا، دریانوردی و مهندسی کشتی وجود نداشته و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 دانشکده جدید در دانشگاه گیلان راه اندازی می شود

2 دانشکده جدید در دانشگاه گیلان راه اندازی می شود