مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-23سياسي

ظرفیت پنهان «بُنِ تنکا» چسبیده به خزر


پایتخت مرکبات، شهر قلعه ها، دریای خزر، جنگل های دو هزار و سه هزار و همجواری با رامسر، غذاهای متنوع گیلکی و آب و هوای مطبوع تنها بخشی از دلایل سفر به تنکابن در استان مازندران است.

- خبرگزاری مهر _ گروه جامعه؛ تنکابن در استان مازندران ظرفیت هایی از جمله مرکبات، قلعه ها، تاریخی دریای خزر، جنگل های دو هزار و سه هزار و همجواری با رامسر، غذاهای متنوع گیلکی و آب و هوای مطبوع و تنوع اقامتگاه ها را دارد و اینها تنها بخشی از دلایلی است که می تواند به عنوان یک مقصد جذاب، جایگزین رامسر در زمان اوج سفرها باشد.

تنکابن به گفته محمد ابراهیم لاریجانی شهردارش مانند پدری است که بزرگ شدن قد کشیدن و شهر شدن فرزندانش از املش، رودسر، کلاچای، رامسر، چابکسر گرفته تا کتالم، سادات شهر، شیرود، نشتارود، عباس آباد، متل قو، چالوس، نوشهر و کلارآباد را به نظاره نشسته است.

بنای ثبت ملی شده شهرداری تنکابن شهر تنکابن که مقصد من برای سفر بود؛ بخش هایی از خود را از دست داده و خودش مانده و گردشگرانی که جاذبه هایش را خوب نمی شناسند و به همین دلیل کمتر در آن توقف می کنند.

آنها می خواهند که زودتر به رامسر برسند.

پیاده راه ساحلی کریم آباد همین موضوع بهانه ای شد تا شهر تنکابن را این بار به عنوان مقصد ببینم و بعد از آن با جاذبه های شهرستان تنکابن آشنا شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پنهان «بُنِ تنکا» چسبیده به خزر

ظرفیت پنهان «بُنِ تنکا» چسبیده به خزر