مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-11سياسي

جذب 11 هزار و 600 دانش آموخته حقوق توسط مرکز وکلا


رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: 11 هزار و 600 دانش آموخته حقوق توسط این مرکز جذب شده که اکنون در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت هستند.

- ایسنا/فارس رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: 11 هزار و 600 دانش آموخته حقوق توسط این مرکز جذب شده که اکنون در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت هستند.

حسن عبدلیان پور جمعه 20 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مرکز به عنوان زیرمجموعه قوه قضاییه با 80 هزار عضو یکی از تاثیرگذارترین نهادها در کل کشور است، عنوان کرد: در موضوع کارشناس نیز مراحل جذب انجام شده است و از طرفی شمار قابل توجهی مشاور خانواده نیز با این مرکز همکاری دارند.

او با اشاره به استفاده از روش های تبلیغاتی و بهره از فرهنگسراها، بیلبوردهای تبلیغاتی، آموزش همگانی و .

، اعلام کرد: طرح وکلا در مساجد راه اندازی شده و شبانه وکلا در 300 مسجد حضور می یابند و به مردم خدمت می کنند،حدود 400 وکیل نیز در این زمینه با ما همکاری می کنند.

عبدلیان پور با یادآوری اهمیت ایجاد یک بانک اطلاعات حقوقی، گفت: سامانه مسیر برای ارائه مشاوره به زوج ها در راستای کاهش آمار طلاق راه اندازی شده که دو جلسه رایگان و دو جلسه دیگر اجباراً باید بعد از تقاضای طلاق بگذرانند و هدف ما ایجاد تاخیر برای پشیمانی زوج ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 11 هزار و 600 دانش آموخته حقوق توسط مرکز وکلا

جذب 11 هزار و 600 دانش آموخته حقوق توسط مرکز وکلا