مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-09سياسي

اطلاعیه جنجالی وزارت کار درباره کمک هزینه شرکت در راهپیمایی اربعین


به پرسنل وزارت رفاه و سازمان هایش، 3 روز مرخصی تشویقی، 5 میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می شود.

- به پرسنل وزارت رفاه و سازمان هایش، 3 روز مرخصی تشویقی، 5 میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می شود.

عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی نژاد با انتشار تصویری از اطلاعیه وزارت کار، امتیازات ویژه سفر اربعین برای خانواده های این وزارتخانه را برشمرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزیاتو؛ عبدالرضا داوری در حساب کاربری خود در توییتر با انتشار اطلاعیه ای مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص امتیازات سفر اربعین برای کارکنان این وزارتخانه و سازمان های تابعه نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان هایش، 3 روز مرخصی تشویقی، 5 میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می شود.

اگر فقط 20% از پرسنل وزارت رفاه به راهپیمایی اربعین بروند، بار مالی آن برای دولت 850 میلیارد تومان خواهد بود! اطلاعیه وزارت کار و رفاه اجتماعی برای کارمندانش درباره سفر اربعین داوری همچنین در توییت دیگری نوشت: با 850 میلیارد تومانی که قرار است وزارت رفاه برای سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه جنجالی وزارت کار درباره کمک هزینه شرکت در راهپیمایی اربعین

اطلاعیه جنجالی وزارت کار درباره کمک هزینه شرکت در راهپیمایی اربعین