مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-15سياسي

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با بیان اینکه یک هزار و 388 آزاده از شهرستان های استان افتخاری برای مردم پایتخت است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آیین دیدار با جمعی از آزادگان شهرقدس با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، مشاور امور ایثارگران در فرمانداری قدس، دبیر کانون های خدمت رضوی و جمعی از ایثارگران در معیت پرچم متبرک حرم رضوی عصر امروز برگزار شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در این دیدارها ضمن تبریک و گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان سال ها سختی را تحمل کرده و ایستادگی داشتند تا ملت در آرامش باشد و از تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حمایت کردند و زیر بار ظلم نرفتند.

وی گفت: شهرستان های استان تهران 1388 آزاده از دوران دفاع مقدس تقدیم کرده که 77 نفر آنها در شهرقدس هستند و این سند افتخاری برای مردم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران ادامه داد: باید قدردان آزادگان و ایثارگران بود و اقدام ترویج دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت و کسانی که در ماندگاری این آثار تلاش می کنند ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند

آزادگان از تمامیت نظام و ولایت حمایت کردند