مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-01اقتصادي

کشف ارز قاچاق در فرودگاه شیراز/تعطیلی یک مرکز کاشت مو


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس مستقر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، 41 هزار درهم امارات از یک مسافر کشف شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس مستقر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، 41 هزار درهم امارات از یک مسافر کشف شد.

غلامرضا سالاری سه شنبه 10 مرداد به خبرنگاران توضیح داد: با توجه به ممنوعیت خروج بیش از 5 هزار یورو ارز یا معادل آن از کشور، ماموران پلیس مستقر در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز، 41 هزار درهم امارات از یک مسافر کشف کرده و پرونده مرتبط را به تعزیرات ارجاع دادند.

او با بیان اینکه ارزش این میزان ارز بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال است، گفت: این پرونده قاچاق ارز، در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

سالاری گفت: شعبه یاد شده با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی یعنی قاچاق ارز را محرز اعلام و متهم را به ضبط ارزهای مکشوفه و پرداخت 4 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.

تعطیلی یک مرکز زیبایی در شیراز این مقام مسئول همچنین از رسیدگی به پرونده تخلف یک موسسه کاشت مو خبر داد و گفت: این پرونده که توسط بازرسان علوم پزشکی شیراز ارجاع شده بود در شعبه 5 بدوی رسیدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ارز قاچاق در فرودگاه شیراز/تعطیلی یک مرکز کاشت مو

کشف ارز قاچاق در فرودگاه شیراز/تعطیلی یک مرکز کاشت مو