مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-06سياسي

ملت ایران پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده اند


ملت ایران، با بصیرت، زمان شناسی و ولایت مداری مانند شهید بابایی ها و شهید لشگری ها پای کار آرمان ها، اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش آفرینی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای خلبان استان قزوین اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را می کنند که چنین محفل هایی نباشد یا به صورت کم رنگ برگزار شود و ستاره های این مرز و بوم در پس ابر فتنه مخفی بشوند، برگزاری چنین برنامه ای جای سپاس دارد.

وی افزود: ملت ایران، با بصیرت، هوشیاری، زمان شناسی و ولایت مداری مانند شهید بابایی ها و شهید لشگری ها همچنان پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده و نقش آفرینی می کنند.

اعلایی گفت: ویژگی بارز شهیدان بابایی و لشگری و تمامی شهدا اخلاص آنها بوده است و این شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم رسیده اند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمامی کسانی که کتاب زندگینامه شهید بابایی را مطالعه کرده اند شاخصه اصلی این شهید را از زمان قبل از انقلاب تا دوران جنگ تحمیلی اخلاص این شهید معرفی می کنند، موضوعی که باید تبدیل به الگوی زندگی تمام نیروهای انقلابی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده اند

ملت ایران پای کار اعتلای نظام و تعالی شعائر اسلامی ایستاده اند