مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-14پزشكي

تشکیل تیم های ویژه برای پیشگیری از بیماری های واگیر در اربعین


مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در عراق اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر و در دیدار با دکتر کولیوند، آمادگی خود را برای تشکیل تیم های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری های واگیر در عراق اعلام کردند.

پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال احمر در این دیدار ضمن تاکید بر همکاری با انستیتو پاستور در خصوص پشتیبانی مراسم اربعین در حوزه سلامت و بهداشت گفت: مقرر شد تا در حوزه اربعین همکاری های لازم میان جمعیت هلال احمر و انستیتو پاستور انجام تا مراسمی ایمن تر برگزار شود.

وی افزود: همکاری در حوزه واکسیناسیون، تشخیص بیماری ها و هم افزایی در حوزه نیروی انسانی متخصص می تواند نتایج مثبت و ملموسی در پی داشته باشد.

بر همین اساس می توان در اربعین امسال از ظرفیت تشخیص بیماری انستیتو پاستور بهره گرفته تا مانع شیوع بیماری های واگیر شویم.

همچنین در این دیدار مدیر انستیتو پاستور با بیان این که هلال احمر ظرفیت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان دارد، گفت: این ظرفیت وجود دارد تا تیم های مشترک در شهرهای عراق مستقر شده تا در حوزه واکسیناسیون، تشخیص بیماری و در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های ویژه برای پیشگیری از بیماری های واگیر در اربعین

تشکیل تیم های ویژه برای پیشگیری از بیماری های واگیر در اربعین