مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-27اجتماعي

محدودیت ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در گلستان اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان جزییات محدودیت های ترافیکی برای روزهای تاسوعا و عاشورا در گلستان را اعلام کرد.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان جزییات محدودیت های ترافیکی برای روزهای تاسوعا و عاشورا در گلستان را اعلام کرد.

عباس مهاجر بسطامی صبح امروز پنج شنبه 5 مرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حرکت دسته جات عزاداری و هیئت ها به صورت متمرکز، محدودیت های ترافیکی امروز در گرگان مرکز گلستان در مسیر حرکت دسته جات از میدان وحدت به سمت چهارراه میدان، میدان سرخواجه و میدان مازندران به سمت میدان وحدت اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت همه هیئت ها و دسته جات عزاداری به سمت چهارراه شهدا و امامزاده عبدالله (ع) است، افزود: در روز عاشورا علاوه بر این مسیرها در خیابان شهداء نیز از سمت میدان ترمینال به سمت میدان شهداء، چهارراه گرگانجدید به سمت چهارراه شهدا و چهارراه آتش نشانی به سمت چهارراه شهداء محدودیت ترافیکی داریم تا مراسم عزاداری بدون مشکل و با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان بیان کرد: علاوه بر شهرستان گرگان در سایر شهرهای گلستان نیز در مسیرهای دسته روی هیئت ها محدودیت ترافیکی و انتظامی اعمال خواهد شد تا مراسم عزاداری حضرت اباعبدلله (ع) به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در گلستان اعلام شد

محدودیت ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در گلستان اعلام شد