مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-02اقتصادي

ورود دانش به مافیای بازار و تولید ممنوع


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، گفت: ورود به بازار کار آسان و راحتی نیست، بهترین روش این است که با طرح و ایده شرکت های دولتی محصولات را جذب کنند، - سیف الله اسداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه پایه اقتصاد برمبنای منابع بوده است، گفت: این منابع خدادای بوده و سال ها از بهره برداری این منابع کشور تأمین شده و زیرساخت های انجام شده است.

وی با اشاره به پارک های علم و فناوری، افزود: پارک های علم و فناوری جذب نخبگان و جوانان را برعهده دارند و همچنین با هویت بخشیدن به مجموعه دانش بنیان، شرکت های خلاق و نوآور به سمتی پیش بروند که اقتصاد کشور را دانش محور کنند و از وضعیت قبلی عبور کنیم.

اسداللهی با بیان اینکه انگیزه بخشیدن به جوانانی که از دانشگاه ها و مراکز علمی فارغ التحصیل می شوند امری مهم است، تصریح کرد: تبدیل این ظرفیت و فضای ایجاد شده به ثروت و تولید می تواند کار گشا باشد.

وی با طرح این سوال که 61 شرکت و شرکت های مشابه چگونه وارد بازار شوند؟ ادامه داد: این امر خیلی مهم است چرا که ورود به بازار کار آسان و راحتی نیست، بهترین روش این است که با طرح و ایده شرکت های دولتی محصولات را جذب کنند و از خروج این دانش به مافیای بازار و تولید جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش به مافیای بازار و تولید ممنوع

ورود دانش به مافیای بازار و تولید ممنوع