مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-21اقتصادي

افزایش 10 برابری منابع صندوق پژوهش و فناوری اردبیل


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: امسال تلاش می کنیم تا سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل را تا 10 برابر افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اردبیل، اظهار کرد: شصتمین صندوق کشور در اردبیل راه اندازی شده تا به عنوان سی امین استان بتوانیم شرکت های دانش بنیان و فناور را از تسهیلات این صندوق بهره مند سازیم.

وی تصریح کرد: از شهریور سال 1400 فعالیت صندوق پژوهش و فناوری در استان اردبیل با سرمایه اولیه 10 میلیارد تومان آغاز شده که 34 درصد سهم صندوق دولتی و 66 درصد سهم سه شرکت دانش بنیان و توانمند استان اردبیل است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: ما خدمات متنوعی را در حمایت از شرکت های دانش بنیان و توانمندسازی آنها ارائه می کنیم و سعی ما بر این است تا در قالب مدل های مختلف به تجاری سازی، نمونه سازی و تولید صنعتی در قالب شرکت ها و واحدهای فناور کمک کنیم.

رنجبر افزود: با معرفی پارک علم و فناوری تأمین منابع و پرداخت تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان و فناور انجام می شود که این صندوق در دولت سیزدهم از حمایت های معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری نیز بهره مند شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار پرداخت تسهیلات، ارائه خدمات ضمانت نامه ای را نیز برای شرکت های دانش بنیان شاهد هستیم که تنها با پنج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری منابع صندوق پژوهش و فناوری اردبیل

افزایش 10 برابری منابع صندوق پژوهش و فناوری اردبیل