مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-10دانش

دانشجویان تا 24مرداد برای ثبت نام وام پیاده روی اربعین فرصت دارند


معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت : دانشگاه ها تا 24 مرداد فرصت دارند لیست گروهی دانشجویان متقاضی پیاده روی اربعین را جهت دریافت تسهیلات به دفاتر نهاد رهبری ارائه کنند.

- محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان متقاضی تشرف به اربعین حسینی گفت:طبق توافقات صورت گرفته با روسای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشجویان متقاضی تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی تسهیلات قرض الحسنه تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت که بصورت کاروانی و با مجوز شورای فرهنگی دانشگاه قصد تشرف به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری را دارند، مشمول دریافت این تسهیلات می شوند.

وی افزود: میزان تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه ها باتوجه به دوری و نزدیکی استان ها صورت می گیرد به این ترتیب که برای استان های دور از مرز، هر نفر 30 میلیون ریال و سایر استان ها 20 میلیون ریال ارائه می شود.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: میزان تسهیلات اعطایی از سوی صندوق رفاه وزارت بهداشت برای هر دانشجوی شاغل به تحصیل در این دانشگاه، 40 میلیون ریال است، این وام تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان تا 24مرداد برای ثبت نام وام پیاده روی اربعین فرصت دارند

دانشجویان تا 24مرداد برای ثبت نام وام پیاده روی اربعین فرصت دارند