مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-18سياسي

260 دفترخانه ثبتی جدید در اردبیل راه اندازی می شود


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: در سال جاری 260 دفترخانه جدید ثبتی در استان اردبیل راه اندازی می شود.

- نادر خداداد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در حال حاضر 150 دفترخانه در استان اردبیل در حوزه ثبت اسناد و املاک و ثبت ازدواج و طلاق فعالیت می کنند که با برگزاری آزمون پذیرش نیروهای جدید با هدف راه اندازی 260 دفترخانه در اولویت برنامه ریزی ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در سطح استان هم اکنون 60 دفترخانه ازدواج و 40 دفترخانه طلاق فعالیت می کنند و در کنار آن 150 دفتر ثبتی نیز فعالیت خود را انجام می دهند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بعد از تکمیل و صدور اسناد تک برگی اراضی ملی و منابع طبیعی به میزان 960 هزار هکتار، اراضی کشاورزی، رودخانه ها و املاک دولتی را نیز به سند تک برگی مجهز کنیم.

خداداد فواید و ثمرات تک برگی شدن اسناد املاک دولتی، کشاورزی و منابع طبیعی را کاهش اختلافات و افزایش اعتماد و وثوق عمومی اعلام کرد و افزود: ما با استفاده از عکس های ماهواره ای، اسناد تاریخی و همچنین حدنگاری که انجام می شود صدور سند تک برگی را شاهد و ناظر هستیم.

وی عمده شکایت ها و درگیری ها را در روستاها مربوط به زمین های زراعی و عدم تعیین محدوده ها اعلام کرد و ادامه داد: عمده پرونده های کیفری و حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

260 دفترخانه ثبتی جدید در اردبیل راه اندازی می شود

260 دفترخانه ثبتی جدید در اردبیل راه اندازی می شود